پاسخ شهرداری طبس به مطلب منتشره در یزدفردا

 یزدفردا :در پی انتشار نامه وارده به یزدفردا با عنوان :

  نامه وارده به یزدفردا :انجام مناقصه خدمات اداری در شهرداری طبس چه توجیهی دارد ؟؟؟  در تاریخ : دوشنبه 28 آذر 1390  شهرداری طبس با ارسال جوابیه ای به مطلب فوق پاسخ داد که ضمن تشکر از توجه آن شهرداری محترم به در ددل های انعکاس یافته در یزدفردا و عذر خواهی به واسطه تاخیر در عدم انتشار جوابیه که به علت قرار گرفتن ایمیل ارسالی دو.ستان در اسپم های یزدفردا اتفاق افتاد  پاسخ شهرداری طبس عینا منتشر امید می رود مخاطب مورد نظر از جواب ارسالی شهرداری طبس قانع شوند .

متن کامل پاسخ شهرداری طبس به مطلب منتشره در یزدفردا

مدیر مسئول محترم سایت خبری یزد فردا
با سلام
با احترام، عطف به خبر شماره 42846 مورخ 28/9/90 مندرج در آن سایت، به اطلاع می رساند که : استخدام و هرگونه جذب نیرو در شهرداری ها، منوط به اخذ مجوز از سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور بوده و مستند به آن، از طریق شرکت در آزمون و...، اقدام می شود.
این شهرداری نیز مستفاد از مصوبه شماره 3/350-18/5/90 شورای محترم اسلامی شهر طبس، بخشی از امور خویش را در قالب حجمی و با حاکمیت قانون،‌ از طریق آگهی، به مناقصه گذاشته و سیر مراحل بعدی انجام گردیده و راجع به این مقوله؛ خدشه ای بر آن وارد نمی باشد.
در ضمن و با استناد به مجوز استانداری محترم، تعداد یازده نفر، از طریق آزمون و...، بکارگیری شده اند، با این موضوع که با اجازه حاصله از نص این مجوز، در قالب شرکتی و با قرارداد یکساله، قرارداد منعقد گردیده است و مهم آنکه؛ مشارالیه ها نیز از وضعیت استخدامی آگاه بوده و ضوابط آنرا پذیرا شده اند.
ضمناً، در مورخ 22/7/1390 و برابر آگهی استخدامی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، آزمون استخدامی در سطح استان به منظور جذب نیرو برای شهرداریها، برگزار، که بدین منظور، امتیازاتی نیز برای نیروهای شرکتی شاغل، براساس سنوات خدمت، لحاظ گردیده، به شرط آنکه حداقل نمره آزمون عملی را کسب نمایند. شایان ذکر است؛ در صورت وجود هر بخشنامه/... با صراحت منجز بر روشن شدن وضعیت استخدامی و تبدیل وضع موجود مطروح شده حال و ابراز آن، شهرداری از آن بهره مند و استقبال می نماید.
من حیث المجموع؛ هر گونه اقدامی، وفق ضوابط حاکم جاری صورت می پذیرد و با وصف الحال عرایض مندرج در خبر شماره 82846 مورخ 28/9/90 منعکسه در آن سایت، از ناحیه اظهارکننده، مشمول ماده 1257 قانون مدنی است و فارغ از ادله اثباتی تصریحی در ماده 1258 قانون یاد شده می باشد.


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا